Vårt kundesupport team står klare for å veilede kundene våre og er aktivt engasjert i tett oppfølging for å sikre at kundene får maksimalt utbytte av produktene våre. La oss høre hva Lise, vår internasjonale support sjef, har å si om hvordan de sikrer kundetilfredshet og bidrar til vår bedrifts visjon og verdier. 🌟
🤝 Kan du introdusere teamet og dele litt om deres ulike bakgrunner som bidrar til teamets suksess?
Vårt kundesupportteam består av dedikerte medlemmer med varierte bakgrunner i akvakulturindustrien. Med teammedlemmer som har utdanning i akvakultur og praktisk erfaring fra felt, bringer vi en unik kombinasjon av teoretisk kunnskap og praktisk innsikt. Vår betydelige erfaring innen kunderådgivning og servicestillinger skiller oss ut, da det sikrer en dyp forståelse av bransjens kompleksiteter og gjør at vi kan tilby enestående veiledning og assistanse til våre verdifulle kunder.
🚀 Hvordan samler teamet deres inn og utnytter kundetilbakemeldinger for å drive frem positive endringer og innovasjoner i deres supportprosesser?
Vi verdsetter og prioriterer kundetilbakemeldinger, og tar aktivt imot og implementerer nye forbedringsforslag. Hver tilbakemelding logges og kommuniseres for å involvere våre kunder i den kontinuerlige forbedringen av vårt produkt. Kundemeninger og innsikt er av største viktighet for oss, samlet gjennom regelmessige møter, telefonsamtaler og e-poster.
🌟 Hva gjør kundestøtteteamet hos OptoScale spesielt, og hvordan bidrar dere kollektivt til selskapets misjon og verdier?
Hos OptoScale er ‘kunden først’ ikke bare et uttrykk; det er vår grunnleggende og mest betydningsfulle verdi. Som et resultat streber vårt team etter å være best i klassen. Vi er lett tilgjengelige og responsive, dedikerte til å assistere kunder med å trekke ut maksimal verdi fra våre data. Dette engasjementet realiseres gjennom daglige interaksjoner via telefonsamtaler, e-poster og møter på både operasjonelt og ledelsesmessig nivå.